ePredmet
Kompletna dokumentacija
📖 Datum izdanja: 2022-11-01
Korisnička dokumentacija↵
ePredmet servis omogućava korisnicima javnih sredstava (KJS) uvid u stanje sudskih predmeta u kojima se oni terete.
Servis je dizajniran je da omogući efikasan rad, izuzetne performanse i što veću samostalnost korisnika, a bez posebnih tehničkih preduslova.
Najbitnije funkcionalnosti koje servis omogućava su:
- Samostalno kreiranje i upravljanje korisničkim nalozima za sopstvenu organizaciju
- Uvid u stanje sudskog predmeta
- Preuzimanje izveštaja u više formata
- Mogućnost rada na prenosivim uređajima
Učesnici servisa↵
Učesnici ePredmet servisa su:
- Korisnici javnih sredstava (KJS)
- Operateri i administratori MFIN
Pristup sistemu ↵
Pristup sistemu↵
Da bi KJS mogao započeti sa korišćenjem ePredmet servisa potrebno je da registruje svoju organizaciju sa jednim ovlašćenim licem. Ovaj proces se sastoji od popunjavanja on-line registracione forme i fizičkog dostavljanja potrebne dokumentacije. Nakon uspešne registracije, ovlašćeno lice dobija u posed lokalni administratorski nalog sa maksimalnim pravima za svoju organizaciju.
On-line deo registracije se može izvršiti svakog dana, non-stop.
Prvi lokalni administrator može da za svoju organizaciju nadalje kreira i prosleđuje u platni promet [naloge][nalog] za prenos i samostalno kreira korisničke naloge za druga ovlašćena lica. Nekim od ovih korisnika može dodeliti i prava lokalne administracije pri čemu ti korisnici imaju potpuno identična ovlašćenja kao i prvi lokalni administrator.
Načini pristupa↵
Servisima se, nakon uspešne registracije, pristupa slobodno putem Interneta bez posebnih tehničkih preduslova koristeći jedan od dva interfejsa - Web aplikaciju ili REST servis. Oba interfejsa su osigurana korišćenjem Internet protokola koji uključuje enkripciju podataka (HTTPS).
Web aplikacija↵
Namenjena za korišćenje od strane fizičkih lica putem web browser-a sa personalnih kompjutera, prenosivih uređaja itd. Ovaj interfejs je grafičke prirode (GUI).
Naslovna strana ePredmet servisa pruža osnovne informacije korisniku, bliže pojašnjava svrhu servisa i navodi relevantne linkove ka dokumentaciji i drugim resursima.
REST servis↵
Ovaj interfejs je predviđen za mašinsku konzumaciju i automatizaciju i namenjen je integraciji sa drugim informacionim sistemima. REST servis nema grafički interfejs i komunikacija se odvija korišćenjem JSON formata.
Tehnički preduslovi↵
Za efikasno korišćenje ePredmet servisa nisu potrebni posebni tehnički preduslovi. Servis je rađen u cross-platform, cross-browser tehnologijama.
Minimalno, korisnik mora da obezbedi:
- Internet konekciju
- Posedovanje e-mail adrese
- Jedan od modernih Internet pretraživača: Chrome, Firefox, Edge itd.
- Pretraživač mora da ima omogućenu upotrebu kolačića (eng: cookies) i izvršavanje JavaScript koda
Internet Explorer
Servis ne može da se koristi sa Internet Explorer (IE) pretraživačem.
Njegov životni vek je završen 17. 08. 2021. godine.
Registracija organizacije↵
Da bi KJS mogao da koristi servis ePredmet, ovlašćeno lice koje ga predstavlja popunjava on-line zahtev za registraciju koristeći bilo koji moderni Internet pretraživač.
Popunjavanje registracione forme↵
U okviru forme za registraciju navode se jedinstveni broj korisnika javnih sredstava (JBKJS) i lične informacije o prvom ovlašćenom lokalnom administratoru.
Podaci o lokalnom administratoru su podaci o prvom OL koje takođe preuzima odgovornost i potrebna ovlašćenja za otvaranje dodatnih korisničkih naloga za druge zaposlene u istoj organizaciji kojima će biti omogućen rad u ePredmet servisu.
Broj identifikacione isprave
Atribut Broj identifikacione isprave za državljane Republike Srbije predstavlja broj lične karte, dok je za strane državljane broj pasoša ili broj lične karte za strance sa stalnim boravkom. U ovom polju dozvoljava se unos 5-9 numerika.
Adresa elektronske pošte -- email -- je posebno bitan podatak za proces registracije jer je UT koristiti za komunikaciju sa korisnikom i davanje instrukcija. Bez validne adrese elektronske pošte nije moguće završiti proces registracije niti je moguće sprovoditi plaćanja. Ukoliko je OL proverilo ispravnost svoje i korporativne email adrese ali iz bilo kog razloga ne dobija povratne informacije od servisa, potrebno je otkazati registraciju i koristiti pouzdaniji email servis ili u kontaktu sa nadležnom OJ UT informisati se o daljim koracima.
Proces registracije pokreće se odabirom opcije
. Ovaj postupak potrebno je uraditi samo jednom.Ukoliko je zahtev za registraciju uspešan, biće prikazan ekran sa informacijama o informacijama po pitanju ovog zahteva:
Todo
slika
Pored toga, OL dobija e-mail sa dodatnim informacijama koje je mora pratiti da bi završio registraciju. PDF fajl sa popunjenom registracionom formom se dobija kao prilog e-mail poruke (eng: attachment). Nije moguće završiti registraciju bez uspešne e-mail komunikacije sa servisom. Ukoliko korisniku na unetu e-mail adresu ne stigne potvrda o registraciji, mora se koristiti token za izmenu registracije da bi se pokušala alternativna adresa elektronske pošte ili ponovno slanje na isti e-mail (u ovom slučaju korisnik učitava postojeću registraciju i ne menjajući podatke ponavlja slanje zahteva).
e-mail nije dobijen
U opštem slučaju ne treba se obraćati UT ako izostane e-mail poruka prilikom registracije PL. Korisnik koji ne dobije registracioni e-mail i želi da promeni svoju e-mail adresu, mora to uraditi koristeći token za izmenu registracije sve do ostvarivanja komunikacije.
Potrebno je i da OL proveri da e-mail nije završio u spam folderu.
Praćenje e-mail instrukcija↵
Nakon uspešnog slanja registracione forme, budući lokalni administrator za KJS na adresu elektronske pošte koju je naveo u prethodnom koraku dobija obaveštenje od {service.name} o daljim koracima registracije.
E-mail sadrži link ka on-line korisničkoj dokumentaciji sa listom dokumenata koje je potrebno obezbediti i adresu gde je potrebno fizički dostaviti pomenute dokumente.
Nakon završetka ovog procesa moguće je prijaviti se na sistem prvi put.
Korisnički nalog
Korisnički nalog predstavlja isključivo jedno fizičko lice.
Isto fizičko lice može biti ovlašćeno za više KJS ali za svako mora ima različite korisničke naloge.
Izmena zahteva za registraciju↵
Zahtev za registraciju koji još uvek nije odobren moguće je bilo kada naknadno promeniti korišćenjem tokena za izmenu registracije koju korisnik dobija nakon uspešno poslatog zahteva. Izmena se ne mora raditi na istoj radnoj stanici kao i prvi unos zahteva.
Da bi se učitala prethodno podneta registracija kod koje treba izvršiti izmenu, potrebno je koristiti opciju
gde se unosi token za izmenu registracije. Nakon što su podaci učitani korisnik ih može izmeniti po želji (sem polja JBKJS) i ponovo poslati zahtev za registraciju. Novonastala registracija ima isti identifikator registracije i token za izmenu.Jednom kada je registracija KJS odobrena ovu funkcionalnost nije moguće koristiti.
Otkaz registracije↵
Jednom kada je registraciona forma popunjena i poslata, nije više moguće ponoviti registraciju za istu organizaciju.
Ukoliko prethodno poslata registracija sadrži greške ili ju je podnelo neovlašćeno lice, potrebno je obratiti se nadležnoj organizacionoj jedinici UT sa zahtevom za otkaz registracije KJS nakon čega je ponovna registracija tog KJS moguća.
Rezime koraka registracije↵
- Ovlašćeno lice popunjava on-line registracionu formu za KJS koga predstavlja, koristeći bilo koji moderni Internet pretraživač.
- Nakon poslate registracione forme OL dobija povratni e-mail od UT o uspešnosti registracije na adresu elektronske pošte koja je navedena u prethodnom koraku.
- E-mail sadrži link ka dokumentaciji koju je potrebno obezbediti i adresu na koju je potrebno dostaviti dokumentaciju u papirnoj formi.
- OL dokumentaciju u papirnoj formi dostavlja na adresu koja je dobijena u email-u.
- Ukoliko je dokumentacija ispravna OL preuzima potvrdu o predaji korisničkog naloga koji koristi da bi se prijavio na ePredmet.
Dokumenti za podnošenje↵
Da bi postao korisnik ePredmet servisa, KJS podnosi u sledeću dokumentaciju:
- Ugovor sa opštim uslovima u četiri primerka potpisan od strane zakonskog zastupnika ili ovlašćenog lica
- Lični identifikacioni dokument na uvid (lična karta ili pasoš) lica koje preuzima korisnički nalog
- Zahtev za registraciju KJS dobijen u email-u
- Ovlašćenje administratoru za rad u ePredmet
- Ovlašćenje za preuzimanje korisničkog naloga, ukoliko ga ne preuzima lično budući lokalni administrator
- Ukoliko je ovlašćeno lice strani državljanin:
- Uverenje o odobrenom privremenom boravku
- Odobrenje privremenog boravka
Ukoliko je podneta dokumentacija ispravna, ovlašćeno lice u preuzima potvrdu o predaji korisničkog naloga koja sadrži naziv korisničkog naloga (eng: account login).
Lozinka
Potvrda o predaji korisničkog naloga ne sadrži korisničku lozinku. Korisničku lozinku OL samostalno postavlja u procesu prve prijave na sistem.
Prijava na sistem↵
Da bi ovlašćeno lice moglo da pristupi ePredmet servisu potrebno je da u svom posedu ima korisnički nalog koji za njega kreira lokalni administrator njegove organizacije, osim ako je u pitanju prvi korisnik organizacije kada to radi operater u procesu registracije organizacije.
Kreirani korisnički nalozi su inicijalno neaktivni, bilo da je u pitanju nalog kreiran od strane operatera za prvo ovlašćeno lice, ili dodatni korisnički nalozi kreirani od strane lokalnog administratora organizacije.
Pre nego što je korisničke naloge moguće koristiti potrebno je aktivirati ih. U sklopu procesa aktivacije korisničkog naloga korisnik samostalno bira i unosi svoju korisničku lozinku čime je nalog aktiviran.
Aktivacija korisničkog naloga↵
Proces aktivacije korisničkog naloga korisnik obavlja samostalno. Koristeći bilo koji moderni Internet pretraživač, korisnik pristupa naslovnoj Internet stranici servisa . Na ovoj stranici korisnik bira opciju Prijavljujem se prvi put gde unosi svoj ranije dobijen korisnički nalog.
Nakon unosa i potvrde, korisnik na e-mail dobija link za aktivaciju korisničkog naloga.
Zastarevanje linka za aktivaciju korisničkog naloga
Aktivacioni link zastareva nakon 24 časa od prijema. Ukoliko istekne taj vremenski period, korisnik ponavlja proces prve prijave na sistem.
Praćenjem aktivacionog linka korisniku se otvara forma u kojoj unosi i potvrđuje svoju lozinku. Ovim se proces završava i korisnik može sa svojim korisničkim imenom i lozinkom da se prijavi na sistem tako što odlazi na naslovnu stranu servisa i u sekciji "Prijava" unosi svoj korisnički nalog i lozinku koju je prethodno sam sebi dodelio.
Čuvanje lozinke
Odgovornost korisnika je da osigura svoju korisničku lozinku od neovlašćenog korišćenja. Uprava za trezor nikada neće tražiti lozinku korisnika niti je može saznati uvidom u podatke kojima ePredmet raspolaže.
Korisnik koji nema više uvid u svoju lozinku može je resetovati upotrebom opcije Zaboravljena lozinka na stranici za prijavu, čime se korisnički nalog deaktivira i korisnik može ponoviti proces aktivacije uz dodelu nove lozinke.
Rezime koraka aktivacije↵
- Koristeći bilo koji moderni Internet pretraživač korisnik odlazi na naslovnu stranicu ePredmet servisa
- Korisnik bira opciju Prijavljujem se prvi put i unosi svoj korisnički nalog
- Korisnik dobija e-mail sa linkom za aktivaciju korisničkog naloga
- Praćenjem aktivacionog linka korisnik dobija formu u kojoj unosi i potvrđuje svoju lozinku
- Korisnik sada može sa svojim korisničkim imenom i lozinkom da se prijavi na sistem upotrebom sekcije "Prijava" na naslovnoj stranici ePredmet servisa
Ended: Pristup sistemu
Osnovni proces rada↵
Sekcija sadrži ukratko opisane osnovne procese rada u ePredmet servisu.
Sekciju treba koristiti za brzo upoznavanje sa sistemom i idealna je za nove korisnike ePredmet servisa jer poseduje minimalan neophodan broj detalja kao i linkove ka stranama korisničke dokumentacije koji detaljno opisuju navedene pojmove.
Prijava na sistem↵
Korisnik započinje rad u sistemu unosom svog korisničkog imena i lozinke na web stranici za prijavu ePredmet servisa.
Korisničko ime dobija od svog lokalnog administratora. Podrazumeva se da je organizacija korisnika registrovana.
Pregled sudskih predmeta↵
Sistem ePredmet sadrži sve sudske predmete u kojima se terete KJS. Korisnik ima pravo uvida isključivo u predmete koji se odnose na KJS koji predstavlja.
Listu predmeta je moguće pretraživati po nazivu suda, godini i statusu predmeta. Nakon odabira predmeta, ostvaruje se uvid u detalje što uključuje:
- osnovne informacije o predmetu
- informacije o prinudnoj naplati, ukoliko postoje, uključujući informacije o izvršenju i sva potraživanja
- prikaz dobrovoljnih plaćanja uz uvid svih detalja naloga za prenos
- preuzimanje povezanih dokumenata
- izvoz većine ovih podataka u više formata
Kreiranje dodatnih korisnika↵
Korisnik samostalno otvara nove pristupne naloge po potrebi, dodeljuje im aplikativne uloge i njima upravlja u skladu sa unutrašnjom organizacijom rada. Moguće je imati jednog ili desetine korisnika kojima se mogu precizno definisati uloge u sistemu.
Ukoliko predefinisane sistemske uloge nisu odgovarajuće, korisnik može kreirati više novih uloga u okviru kojih precizno odabira deo svih mogućih ovlašćenja servisa.
Početna↵
Odmah nakon prijave na ePredmet servis korisnik se usmerava na početnu stranicu koja sadrži informacije o njegovoj organizaciji kao i statistike vezane za entitete sistema.
Todo
Slika i još informacija
Sudski predmeti↵
U ovoj sekciji korisnik stiče uvid u sve sudske predmete u kojima je njegova organizacija ili njemu podređena organizacija tužena strana.
Hijerarhija KJS
KJS su uređeni u hijerarhiju pripadnosti u kojoj jedan KJS biva nadređen grupi drugih KJS. Hijerarhija se koristi se da bi matične/nadređene organizacije mogle da imaju uvid u status i detalje predmeta pripadajućih KJS. Pripadnost KJS je zavedena u servisu Evidencija KJS putem tipova KJS pri čemu IBK (tip KJS 2) nose oznaku kom DBK (tip KJS 1) pripadaju.
Lista predmeta↵
Lista predmeta sadrži sve sudske predmete od početka rada sistema sa osnovnim karakteristikama koje se mogu koristiti za napredno pretraživanje koristeći filtere atributa. Ukoliko organizacija poseduje podređene KJS, ima na raspolaganju i dodatne atribute JBKJS i Naziv KJS putem kojih može ograničiti pregled samo na jednu organizaciju (uključujući i samu sebe).
Predmeti se mogu izvoziti odabirom nekog od ponuđenih formata - PDF ili Excel.
Detalji predmeta↵
Detaljima predmeta može se pristupiti odabirom predmeta iz prethodno pomenute liste svih predmeta.
Među osnovnim detaljima predmeta prikazano je više atributa predmeta među kojima sledeći jedinstveno identifikuju konkretni predmet:
- Sud koji je donosilac presude
- Poslovni broj predmeta
Prinudna naplata↵
Plaćanja↵
Dokumenti↵
Nalog za prenos↵
Nalog za prenos iz platnog prometa UT. Izvor naloga je JAFIN Arhiva iz koje se dnevno dopremaju nalozi prinudne naplate i dobrovoljnog plaćanja.
Korisnik ima pravo uvida u naloge koji su upareni sa nekim od predmeta koji ga zadužuju. Nadređena organizacija ima pravo uvida u sve naloge za prenos svojih podređenih organa.
Administracija ↵
Administracija↵
Korisnici organizacije samostalno administriraju korisničke naloge i njihove uloge i korisničke grupe u ePredmet servisu. MFIN inicijalno odobrava prvog lokalnog administratora koji ima sva prava administracije. On nadalje samostalno obavlja sve niže navedene poslove za svoju organizaciju, a može ih delom ili u potpunosti delegirati drugim korisnicima.
Administracija sistema podrazumeva:
- Upravljanje aplikativnim ulogama
- Upravljanje korisničkim nalozima
Aplikativne uloge i ovlašćenja↵
Funkcijama servisa nije moguće pristupiti bez dodeljenih odgovarajućih aplikativnih ovlašćenja. Kako je uobičajeno da korisnik ima više ovlašćenja, bilo koji skup ovlašćenja nazivamo aplikativnom ulogom i svaki korisnik ima tačno jednu.
Prvom korisniku organizacije se u fazi registracije automatski dodeljuju maksimalna prava nad svojom organizacijom - sistemska uloga Lokalni administrator. Taj korisnik nadalje može kreirati druge administratore i korisnike za svoju organizaciju i u tom procesu im dodeliti aplikativnu ulogu.
Lokalni administrator odmah ima na raspolaganju nekoliko predefinisanih uloga a može i samostalno kreirati nove uloge ukoliko ponuđene sistemske uloge ne zadovoljavaju internu organizaciju rada.
Aplikativna ovlašćenja
Za upotrebu ovih funkcionalnosti potrebno je posedovati ovlašćenja za rad sa ulogama.
Uloge i ovlašćenja↵
Servis poseduje fiksan broj aplikativnih ovlašćenja koje se mogu kombinovati u aplikativne uloge.
Lista svih uloga dostupna je u okviru administracije uloga
Todo
Slika
Lista dolazi sa nekoliko predefinisanih sistemskih uloga a korisnik može praviti samostalno korisničke uloge.
Svaki korisnik mora imati dodeljenu tačno jednu ulogu i može videti listu ovlašćenja koja ta uloga sadrži na stranici svog profila.
Ukoliko korisnik nema odgovarajuće ovlašćenje, funkcionalnost mu ili nije prikazana ili je onemogućena.
Aplikativna ovlašćenja dodeljuju:
- Za prvog korisnika organizacije, sistemsku ulogu Lokalni administrator dodeljuje [operater] u sklopu procesa registracije KJS. Ovo daje prvom korisniku maksimalna lokalna prava.
- Za sve buduće korisnike organizacije, ovlašćenja može dodeliti bilo koji korisnik koji pripada toj organizaciji koji poseduje ovlašćenja za rad sa korisnicima.
Dodela uloga obavlja se u okviru administracije korisnika:
Todo
Slika
Uloga se može dodeliti grupi korisnika u jednom koraku koristeći selekciju kao što je prikazano na slici.
Sistemske uloge↵
Sistem inicijalno sadrži predefinisane uloge koje se mogu koristiti ali ne i menjati.
Lokalni administrator↵
Maksimalna prava u okviru sopstvene organizacije, neka od kojih su:
- [registracija KJS]
- pregled svih predmeta sopstvene organizacije
- pregled svih [naloga za prenos][nalog]
- upravljanje korisnicima i ulogama
Lokalni pregledač↵
Pregled svih entiteta sopstvene organizacije bez mogućnosti kreiranja ili izmene:
- pregled korisnika i uloga
- pregled svih predmeta sopstvene organizacije
- pregled naloga za prenos
Lokalne uloge↵
Mogu se kreirati nove uloge za sopstvenu organizaciju. Korisnik sam određuje naziv uloge i niz pripadajućih ovlašćenja.
Kreirana uloga se može nadalje dodeliti korisnicima organizacije. Ovo se može uraditi opcijom Promeni ulogu na pregledu korisnika. Na većoj grupi korisnika operacija se sprovodi u jednom koraku selekcijom na pregledu korisnika i odabirom opcije Dodeli ulogu.
Lokalna uloga se može obrisati ako nije dodeljena nijednom korisniku.
Za brzo kreiranje uloge može se koristiti opcija Kopiraj ulogu na pregledu bilo koje uloge. Novokreirana uloga sadrži identična ovlašćenja kao i polazna, a korisnik ih može ažurirati po želji, uz obaveznu dodelu novog imena i opisa.
Ovlašćenja↵
Za svaku posebnu funkcionalnost, sistem poseduje ovlašćenje za korišćenje te funkcionalnosti. Korisnik mora imati ovlašćenje u svojoj ulozi da bi mogao da koristi funkcionalnost. Posedovanje ovlašćenja se proverava u profilu korisnika.
Ovlašćenja su razvrstana po kategorijama radi lakšeg upravljanja.
Aplikativne uloge↵
Rad sa aplikativnim ulogama sistema.
Naziv | Opis | Najniža sistemska uloga |
---|---|---|
Pregled uloga | Pregled aplikativnih uloga u okviru sopstvene organizacije | Lokalni pregledač |
Upravljanje ulogama | Kreiranje, izmena i brisanje aplikativnih uloga u okviru sopstvene organizacije | Lokalni administrator |
Korisnici↵
Rad sa korisničkim nalozima sistema.
Naziv | Opis | Najniža sistemska uloga |
---|---|---|
Pregled korisnika | Pregled korisnika u okviru sopstvene organizacije | Lokalni pregledač |
Upravljanje korisnicima | Kreiranje i izmena korisnika u okviru sopstvene organizacije | Lokalni administrator |
Opoziv korisnika | Opoziv i reaktivacija prava pristupa korisniku u okviru sopstvene organizacije | Lokalni administrator |
Korisnici↵
Organizacija može imati jednog ili više korisnika. Korisnik je fizičko lice ili mašina koja pristupa sistemu za tog korisnika u okviru integracija. Organizacija mora imati minimalno jednog lokalnog administratora koji biva kreiran u procesu registracije organizacije da bi mogla da koristi ePredmet. Nakon ove inicijalizacije, sve druge korisnike organizacije kreiraju lokalni administratori te organizacije i ne postoje aktivnosti UT po ovim pitanjima.
Aplikativna ovlašćenja
Za upotrebu ovih funkcionalnosti potrebno je posedovati ovlašćenja za rad sa korisnicima.
Svaka organizacija je odgovorna za korisnike koje kreira i uloge koje im dodeljuje da bi u ime organizacije mogli da sprovode poslove koje servis omogućava.
Lista korisnika↵
U okviru administracije korisnika mogu se videti svi korisnici organizacije kao i njihove aplikativne uloge, datum poslednjeg pristupa itd.
U listi korisnika moguće je sprovoditi grupne operacije nad selektovanim korisnicima kao što su dodela korisničke grupe ili uloge.
Boje sa leve strane pokazuju statuse pristupa korisnika.
Todo
Slika
Detalji korisnika↵
Izborom korisnika odlazi se na detalje korisničkog naloga. Operacije koju su ovde ponuđene su ažuriranje imena, mail adrese, korisničke grupe, promena uloge i opoziv/aktivacija korisnika:
Todo
Slika
Korisniku se mora dodeliti jedna od sistemskih ili korisničkih uloga:
Todo
Slika
Kreiranje korisnika↵
Kreiranje korisnika je vrlo jednostavno i svodi se na unos imena, e-maila i uloge.
Todo
Slika
Nakon kreiranja novonastali korisnik je neaktivan u sistemu i mora sebi dodeliti lozinku u okviru procesa samostalne aktivacije.
Ended: Administracija
Profil korisnika↵
Korisnički nalog korisnika koji je trenutno prijavljen na ePredmet sistem nalazi se u desnom gornjem uglu servisa. U pitanju je meni opcija koje su specifične za tog korisnika i ne utiču na druge korisnike njegove organizacije.
Todo
Slika menija koji vodi u profil
Opcije koje se vide u ovom meniju nakon aktiviranja se odmah primenjuju. Korisnik može promeniti tekući jezik i temu servisa.
U okviru profila korisnika postoje sledeće funkcionalnosti:
- Izmena sledećih polja o korisniku
- Ime i prezime
- Email adresa
- Promena korisničke lozinke
- Uvid u detalje aplikativne uloge korisnika
Todo
Slika profila
Prečice↵
Prečice (eng: hotkeys, shortcuts) omogućavaju efikasan rad putem tastature i miša.
Ovaj dokument sadrži spisak svih prečica u aplikaciji zajedno sa kontekstom u kome su aktivne
Opšte prečice↵
Prečica | Kontekst | Značenje |
---|---|---|
Ctrl+Enter | razne operacije | Završetak unosa |
Esc | Gašenje svih prikazanih [rezultata operacije][rezultati operacije] Otkaz unosa |
Todo
Ostale prečice
Podrška ↵
Podrška↵
Korisnici koji imaju problema u operativnom radu mogu se obratiti za pomoć MFIN.
Kontakt za korisničku podršku u radu: epredmet@trezor.gov.rs
Dostavljanje informacija↵
Da bi problem bio rešen u što kraćem roku, prilikom prijave problema potrebno je dostaviti sledeće informacije:
- ime i verzija Internet pretraživača (eng: browser).
- korisnički nalog - ne dostavljati lozinku
- datum i vreme kada je problem identifikovan
- poruku o grešci koju je sistem vratio ukoliko postoji, koristeći copy / paste
- screenshot ukoliko je potrebno
Kako naći verziju pretraživača
- Mozilla Firefox: kombinacija tastera Alt+H, A ili odlazak na adresu
about:
- Google Chrome: odlazak na adresu
chrome://settings/help
- Microsoft Edge: kombinacija tastera Alt+X, Up, Enter, PgDown (
Settings
meni) - Apple Safari: kombinacija tastera Shift+Command+?
Šta sve treba samostalno uraditi pre prijave problema↵
Pre prijave problema Upravi za trezor korisnicima se sugeriše da pokušaju da samostalno reše probleme:
- probajte da osvežite aplikaciju odabirom prečice Ctrl+F5.
- probajte da koristite drugi Internet pretraživač ili da instalirate najažurniju verziju postojećeg
- privremeno zaustavite lokalne antivirus i firewall alate ukoliko su aktivni
- probajte da pokrenete pretraživač u incognito/private modu koji isključuje sve ekstenzije (eng: Plugins, Addons, Extensions)
- privremeno isključite sve nepodrazumevane opcije (eng: non-default) Internet pretraživača, npr. opciju koja sprečava korišćenje kolačića (eng: cookies) ili JavaScript-a
- probajte pristup iz druge mreže, npr. preko mobilne mreže
- probajte pristup sa drugog računara
- probajte pristup sa drugog operativnog sistema
- potražite pomoć od vaše tehničke IT podrške radi provere da li je problem lokalne prirode
Često postavljana pitanja↵
Todo
Istorija izmena↵
Ended: Podrška
Dobrovoljno plaćanje↵
Ministarstvo finansija - Uprava za trezor sprovodi kontrolu izmirenja potraživanja ka budžetskim korisnicima na osnovu dostavljenih Obaveštenja o nameri podnošenja predloga za izvršenje (OONPPZI).
U skladu sa implementacijom kontrole naloga za prenos, propisana je instrukcija za plaćanje koja se primenjuje prilikom dobrovoljnog plaćanja (DP) po navedenom osnovu.
Instrukcija za plaćanje↵
Prilikom popunjavanja naloga za prenos za dobrovoljno plaćanje, neophodno je da korisnik isprati navedena pravila kako bi se u platnom prometu uspešno identifikovao proknjiženi nalog:
- Polje
Svrha plaćanja
mora da počne sa oznakom DP + tekuća godina, npr. DP2022. Nakon toga korisnik može uneti proizvoljan tekst, ukoliko je neophodno, - Polje
Poziv na broj odobrenja
mora uključiti podatke iz OONPPZI i to u sledećem formatu:- Brojevna šifra organa koji je doneo akt,
- Karakter "-",
- Broj akta bez opisnog teksta i razmaka. Npr. za broj akta
46 П бр.15 / 21
, neophodno je uneti46П15/21
Primer naloga↵
Instrukcija za dobrovoljno plaćanje u 2022 godini, na osnovu OONPPZI u kome je kao organ koji je doneo akt naveden Prvi Osnovni sud u Beogradu, za predmet 46 П бр.15 / 21, treba da sadrži:
- Podatak
Svrha plaćanja
- DP2022 - Podatak
Poziv na broj odobrenja
- 1276-46П15/21, pri čemu je 1276 šifra organa koji je doneo akt iz tabele šifara organa

Šifre organa↵
Šifra organa | Organ koji je doneo akt |
---|---|
1001 | АПЕЛАЦИОНИ СУД У БЕОГРАДУ |
1002 | АПЕЛАЦИОНИ СУД У КРАГУЈЕВЦУ |
1003 | АПЕЛАЦИОНИ СУД У НИШУ |
1004 | АПЕЛАЦИОНИ СУД У НОВОМ САДУ |
1005 | ВИШИ ПРЕКРШАЈНИ СУД |
1006 | ВИШИ ПРЕКРШАЈНИ СУД - ОДЕЉ. КРАГУЈЕВАЦ |
1007 | ВИШИ ПРЕКРШАЈНИ СУД - ОДЕЉ. НИШ |
1008 | ВИШИ ПРЕКРШАЈНИ СУД - ОДЕЉ. НОВИ САД |
1009 | ВИШИ СУД У БЕОГРАДУ |
1010 | ВИШИ СУД У ВАЉЕВУ |
1011 | ВИШИ СУД У ВРАЊУ |
1012 | ВИШИ СУД У ЗАЈЕЧАРУ |
1013 | ВИШИ СУД У ЗРЕЊАНИНУ |
1014 | ВИШИ СУД У ЈАГОДИНИ |
1015 | ВИШИ СУД У КОСОВСКОЈ МИТРОВИЦИ |
1016 | ВИШИ СУД У КРАГУЈЕВЦУ |
1017 | ВИШИ СУД У КРАЉЕВУ |
1018 | ВИШИ СУД У КРУШЕВЦУ |
1019 | ВИШИ СУД У ЛЕСКОВЦУ |
1020 | ВИШИ СУД У НЕГОТИНУ |
1021 | ВИШИ СУД У НИШУ |
1022 | ВИШИ СУД У НОВОМ ПАЗАРУ |
1023 | ВИШИ СУД У НОВОМ САДУ |
1024 | ВИШИ СУД У ПАНЧЕВУ |
1025 | ВИШИ СУД У ПИРОТУ |
1026 | ВИШИ СУД У ПОЖАРЕВЦУ |
1027 | ВИШИ СУД У ПРОКУПЉУ |
1028 | ВИШИ СУД У СМЕДЕРЕВУ |
1029 | ВИШИ СУД У СОМБОРУ |
1030 | ВИШИ СУД У СРЕМСКОЈ МИТРОВИЦИ |
1031 | ВИШИ СУД У СУБОТИЦИ |
1032 | ВИШИ СУД У УЖИЦУ |
1033 | ВИШИ СУД У ЧАЧКУ |
1034 | ВИШИ СУД У ШАПЦУ |
1036 | ВРХОВНИ КАСАЦИОНИ СУД |
1039 | ДРУГИ ОСНОВНИ СУД У БЕОГРАДУ |
1241 | ОСНОВНИ СУД У БОРУ |
1242 | ОСНОВНИ СУД У ВАЉЕВУ |
1243 | ОСНОВНИ СУД У ВРАЊУ |
1244 | ОСНОВНИ СУД У ВРШЦУ |
1245 | ОСНОВНИ СУД У ЗАЈЕЧАРУ |
1246 | ОСНОВНИ СУД У ЗРЕЊАНИНУ |
1247 | ОСНОВНИ СУД У ЈАГОДИНИ |
1248 | ОСНОВНИ СУД У КИКИНДИ |
1249 | ОСНОВНИ СУД У КОСОВСКОЈ МИТРОВИЦИ |
1250 | ОСНОВНИ СУД У КРАГУЈЕВЦУ |
1251 | ОСНОВНИ СУД У КРАЉЕВУ |
1252 | ОСНОВНИ СУД У КРУШЕВЦУ |
1253 | ОСНОВНИ СУД У ЛЕСКОВЦУ |
1254 | ОСНОВНИ СУД У ЛОЗНИЦИ |
1255 | ОСНОВНИ СУД У НЕГОТИНУ |
1256 | ОСНОВНИ СУД У НИШУ |
1257 | ОСНОВНИ СУД У НОВОМ ПАЗАРУ |
1258 | ОСНОВНИ СУД У НОВОМ САДУ |
1259 | ОСНОВНИ СУД У ПАНЧЕВУ |
1260 | ОСНОВНИ СУД У ПАРАЋИНУ |
1261 | ОСНОВНИ СУД У ПИРОТУ |
1262 | ОСНОВНИ СУД У ПОЖАРЕВЦУ |
1263 | ОСНОВНИ СУД У ПОЖЕГИ |
1264 | ОСНОВНИ СУД У ПРИЈЕПОЉУ |
1265 | ОСНОВНИ СУД У ПРОКУПЉУ |
1266 | ОСНОВНИ СУД У СМЕДЕРЕВУ |
1267 | ОСНОВНИ СУД У СОМБОРУ |
1268 | ОСНОВНИ СУД У СРЕМСКОЈ МИТРОВИЦИ |
1269 | ОСНОВНИ СУД У СУБОТИЦИ |
1270 | ОСНОВНИ СУД У УЖИЦУ |
1271 | ОСНОВНИ СУД У ЧАЧКУ |
1272 | ОСНОВНИ СУД У ШАПЦУ |
1273 | ОСНОВНИ СУД У ХЕРЦЕГ НОВОМ |
1276 | ПРВИ ОСНОВНИ СУД У БЕОГРАДУ |
1277 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У КАЊИЖИ |
1278 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У АРАНЂЕЛОВЦУ |
1279 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У БАЧКОЈ ПАЛАНЦИ |
1280 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У БЕОГРАДУ |
1281 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У БЕЧЕЈУ |
1282 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У ВАЉЕВУ |
1283 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У ВРАЊУ |
1284 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У ВРШЦУ |
1285 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У ГОРЊЕМ МИЛАНОВЦУ |
1286 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У ЗАЈЕЧАРУ |
1287 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У ЗРЕЊАНИНУ |
1288 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У ЈАГОДИНИ |
1289 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У КИКИНДИ |
1290 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У КОСОВСКОЈ МИТРОВИЦИ |
1291 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У КРАГУЈЕВЦУ |
1292 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У КРАЉЕВУ |
1293 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У КРУШЕВЦУ |
1294 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У ЛАЗАРЕВЦУ |
1295 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У ЛЕСКОВЦУ |
1296 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У ЛОЗНИЦИ |
1297 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У МЛАДЕНОВЦУ |
1298 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У НЕГОТИНУ |
1299 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У НИШУ |
1300 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У НОВОМ ПАЗАРУ |
1301 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У НОВОМ САДУ |
1302 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У ОБРЕНОВЦУ |
1303 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У ПАНЧЕВУ |
1304 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У ПАРАЋИНУ |
1305 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У ПИРОТУ |
1306 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У ПОЖАРЕВЦУ |
1307 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У ПОЖЕГИ |
1308 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У ПРЕШЕВУ |
1309 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У ПРИЈЕПОЉУ |
1310 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У ПРОКУПЉУ |
1311 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У РАШКОЈ |
1312 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У РУМИ |
1313 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У СЕНТИ |
1314 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У СЈЕНИЦИ |
1315 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У СМЕДЕРЕВУ |
1316 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У СОМБОРУ |
1317 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У СРЕМСКОЈ МИТРОВИЦИ |
1318 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У СУБОТИЦИ |
1319 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У ТРСТЕНИКУ |
1320 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У УЖИЦУ |
1321 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У ЧАЧКУ |
1322 | ПРЕКРШАЈНИ СУД У ШАПЦУ |
1323 | ПРИВРЕДНИ АПЕЛАЦИОНИ СУД |
1324 | ПРИВРЕДНИ СУД У БЕОГРАДУ |
1325 | ПРИВРЕДНИ СУД У ВАЉЕВУ |
1326 | ПРИВРЕДНИ СУД У ЗАЈЕЧАРУ |
1327 | ПРИВРЕДНИ СУД У ЗРЕЊАНИНУ |
1328 | ПРИВРЕДНИ СУД У КРАГУЈЕВЦУ |
1329 | ПРИВРЕДНИ СУД У КРАЉЕВУ |
1330 | ПРИВРЕДНИ СУД У ЛЕСКОВЦУ |
1331 | ПРИВРЕДНИ СУД У НИШУ |
1332 | ПРИВРЕДНИ СУД У НОВОМ САДУ |
1333 | ПРИВРЕДНИ СУД У ПАНЧЕВУ |
1334 | ПРИВРЕДНИ СУД У ПОЖАРЕВЦУ |
1335 | ПРИВРЕДНИ СУД У ПРИШТИНИ |
1336 | ПРИВРЕДНИ СУД У СОМБОРУ |
1337 | ПРИВРЕДНИ СУД У СРЕМСКОЈ МИТРОВИЦИ |
1338 | ПРИВРЕДНИ СУД У СУБОТИЦИ |
1339 | ПРИВРЕДНИ СУД У УЖИЦУ |
1340 | ПРИВРЕДНИ СУД У ЧАЧКУ |
1365 | ТРЕЋИ ОСНОВНИ СУД У БЕОГРАДУ |
1366 | УПРАВНИ СУД |
1367 | УПРАВНИ СУД - ОДЕЉЕЊЕ У КРАГУЈЕВЦУ |
1368 | УПРАВНИ СУД - ОДЕЉЕЊЕ У НИШУ |
1369 | УПРАВНИ СУД - ОДЕЉЕЊЕ У НОВОМ САДУ |
1370 | УСТАВНИ СУД |
2001 | АПЕЛАЦИОНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО |
2002 | АПЕЛАЦИОНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО - ОДЕЉ. КГ |
2003 | АПЕЛАЦИОНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО - ОДЕЉ. НИ |
2004 | АПЕЛАЦИОНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО - ОДЕЉ. НС |
2005 | ВИШЕ ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У БЕОГРАДУ |
2006 | ВИШЕ ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ВАЉЕВУ |
2007 | ВИШЕ ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ВРАЊУ |
2008 | ВИШЕ ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ЗАЈЕЧАРУ |
2009 | ВИШЕ ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ЗРЕЊАНИНУ |
2010 | ВИШЕ ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ЈАГОДИНИ |
2011 | ВИШЕ ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У К. МИТРОВИЦИ |
2012 | ВИШЕ ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У КРАГУЈЕВЦУ |
2013 | ВИШЕ ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У КРАЉЕВУ |
2014 | ВИШЕ ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У КРУШЕВЦУ |
2015 | ВИШЕ ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ЛЕСКОВЦУ |
2016 | ВИШЕ ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У НЕГОТИНУ |
2017 | ВИШЕ ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У НИШУ |
2018 | ВИШЕ ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У НОВОМ ПАЗАРУ |
2019 | ВИШЕ ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У НОВОМ САДУ |
2020 | ВИШЕ ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ПАНЧЕВУ |
2021 | ВИШЕ ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ПИРОТУ |
2022 | ВИШЕ ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ПОЖАРЕВЦУ |
2023 | ВИШЕ ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ПРОКУПЉУ |
2024 | ВИШЕ ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У СМЕДЕРЕВУ |
2025 | ВИШЕ ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У СОМБОРУ |
2026 | ВИШЕ ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У СРЕМСКОЈ МИТРОВИЦИ |
2027 | ВИШЕ ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У СУБОТИЦИ |
2028 | ВИШЕ ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У УЖИЦУ |
2029 | ВИШЕ ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ЧАЧКУ |
2030 | ВИШЕ ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ШАПЦУ |
2031 | ДРУГО ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У БЕОГРАДУ |
2032 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У БОРУ |
2033 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ВАЉЕВУ |
2034 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ВРАЊУ |
2035 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ВРШЦУ |
2036 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ЗАЈЕЧАРУ |
2037 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ЗРЕЊАНИНУ |
2038 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ЈАГОДИНИ |
2039 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У КИКИНДИ |
2040 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У К. МИТРОВИЦИ |
2041 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У КРАГУЈЕВЦУ |
2042 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У КРАЉЕВУ |
2043 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У КРУШЕВЦУ |
2044 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ЛЕСКОВЦУ |
2045 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ЛОЗНИЦА |
2046 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У НЕГОТИНУ |
2047 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У НИШУ |
2048 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У НОВОМ ПАЗАРУ |
2049 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У НОВОМ САДУ |
2050 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ПАНЧЕВУ |
2051 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ПАРАЋИНУ |
2052 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ПИРОТУ |
2053 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ПОЖАРЕВЦУ |
2054 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ПОЖЕГИ |
2055 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ПРИЈЕПОЉУ |
2056 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ПРОКУПЉУ |
2057 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У СМЕДЕРЕВУ |
2058 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У СОМБОРУ |
2059 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У С. МИТРОВИЦИ |
2060 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У СУБОТИЦИ |
2061 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У УЖИЦУ |
2062 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ЧАЧКУ |
2063 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ШАПЦУ |
2064 | ПРВО ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У БЕОГРАДУ |
2065 | ТРЕЋЕ ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У БЕОГРАДУ |
2066 | ТУЖИЛАШТВО ЗА ОРГАНИЗОВАНИ КРИМИНАЛ |
2500 | ВИСОКИ САВЕТ СУДСТВА |
3186 | ВИШИ СУД |
3188 | ОСНОВНИ СУД |
3189 | ОСНОВНИ СУД У АДИ |
3190 | ОСНОВНИ СУД У БРУСУ |
3191 | ОСНОВНИ СУД У ВАРВАРИНУ |
3192 | ОСНОВНИ СУД У ВЕЛИКОЈ ПЛАНИ |
3193 | ОСНОВНИ СУД У ВЕЛИКОМ ГРАДИШТУ |
3194 | ОСНОВНИ СУД У ИНЂИЈИ |
3195 | ОСНОВНИ СУД У ЛАЗАРЕВЦУ |
3196 | ОСНОВНИ СУД У ЛАЈКОВЦУ |
3197 | ОСНОВНИ СУД У НОВОЈ ВАРОШИ |
3198 | ОСНОВНИ СУД У ПРЕШЕВУ |
3199 | ОСНОВНИ СУД У СТАРОЈ ПАЗОВИ |
3200 | ОСНОВНИ СУД У ТРСТЕНИКУ |
3201 | ПРЕКРШАЈНИ СУД |
3202 | ВИШЕ ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО |
3205 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО |
3815 | ОСНОВНИ СУД У МЛАДЕНОВИЦУ |
3816 | ОСНОВНИ СУД У АРАНЂЕЛОВЦУ |
4096 | ОСНОВИ СУД У АЛЕКСИНЦУ |
4097 | ОСНОВНИ СУД У АЛЕКСИНЦУ |
4098 | ОСНОВНИ СУД У БАЧКОЈ ПАЛАНЦИ |
4099 | ОСНОВНИ СУД У БЕЧЕЈУ |
4100 | ОСНОВНИ СУД У БУЈАНОВЦУ |
4101 | ОСНОВНИ СУД У ВРБАСУ |
4102 | ОСНОВНИ СУД У ГОРЊЕМ МИЛАНОВЦУ |
4103 | ОСНОВНИ СУД У ДЕСПОТОВЦУ |
4104 | ОСНОВНИ СУД У ДИМИТРОВГРАДУ |
4105 | ОСНОВНИ СУД У ИВАЊИЦИ |
4106 | ОСНОВНИ СУД У КЊАЖЕВЦУ |
4107 | ОСНОВНИ СУД У КУРШУМЛИЈИ |
4108 | ОСНОВНИ СУД У ЛЕБАНУ |
4109 | ОСНОВНИ СУД У МАЈДАНПЕКУ |
4110 | ОСНОВНИ СУД У МИОНИЦИ |
4111 | ОСНОВНИ СУД У МЛАДЕНОВЦУ |
4112 | ОСНОВНИ СУД У ОБРЕНОВЦУ |
4113 | ОСНОВНИ СУД У ПЕТРОВЦУ НА МЛАВИ |
4114 | ОСНОВНИ СУД У ПРИБОЈУ |
4115 | ОСНОВНИ СУД У РАШКОЈ |
4116 | ОСНОВНИ СУД У РУМИ |
4117 | ОСНОВНИ СУД У СЕНТИ |
4118 | ОСНОВНИ СУД У СЈЕНИЦИ |
4119 | ОСНОВНИ СУД У СУРДУЛИЦИ |
4120 | ОСНОВНИ СУД У УБУ |
4121 | ОСНОВНИ СУД У ШИДУ |
4169 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У СЕНТИ |
4512 | ОСНОВНИ СУД У ПОЖАРЕВЦУ, СУДСКA ЈЕДИНИЦA КУЧЕВO |
4513 | ОСНОВНИ СУД У ПЕТРОВЦУ НА МЛАВИ, СУДСКА ЈЕДИНУЦА У ЖАГУБИЦИ |
4514 | ОСНОВНИ СУД У ВЕЛИКОЈ ПЛАНИ, СУДСКА ЈЕДИНИЦА СМЕДЕРЕВСКА ПАЛАНКА |
4515 | ОСНОВНИ СУД У СМЕДЕРЕВУ, СУДСКА ЈЕДИНИЦА КОВИН |
4516 | ОСНОВНИ СУД У УЖИЦУ, СУДСКА ЈЕДИНИЦА БАЈИНА БАШТА |
4517 | ОСНОВНИ СУД У ПРИЈЕПОЉУ, СУДСКА ЈЕДИНИЦА НОВА ВАРОШ |
4536 | ОСНОВНИ СУД У АРАНЂЕЛОВЦУ - СУДСКА ЈЕДИНИЦА У ТОПОЛИ |
4537 | ОСНОВНИ СУД У ДЕСПОТОВЦУ - СУДСКА ЈЕДИНИЦА У СВИЛАЈНЦУ |
4538 | ОСНОВНИ СУД У ПАРАЋИНУ - СУДСКА ЈЕДИНИЦА У ЋУПРИЈИ |
4539 | ОСНОВНИ СУД ВРБАС - СУДСКА ЈЕДИНИЦА У КУЛИ |
4540 | ОСНОВНИ СУД СУБОТИЦА - СУДСКА ЈЕДИНИЦА У БАЧКОЈ ТОПОЛИ |
4541 | ОСНОВНИ СУД СМЕДЕРЕВО - СУДСКА ЈЕДИНИЦА КОВИН |
4542 | ОСНОВНИ СУД ПАНЧЕВО - СУДСКА ЈЕДИНИЦА КОВАЧИЦА |
4543 | ОСНОВНИ СУД ВРШАЦ - СУДСКА ЈЕДИНИЦА БЕЛА ЦРКВА |
4544 | ОСНОВНИ СУД БЕЧЕЈ - СУДСКА ЈЕДИНИЦА НОВИ БЕЧЕЈ |
4545 | ОСНОВНИ СУД КИКИНДА - СУДСКА ЈЕДИНИЦА НОВИ КНЕЖЕВАЦ |
4614 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У СТАРОЈ ПАЗОВИ |
10009 | ВИШЕ ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У КОСОВСКОЈ МИТРОВИЦИ |
10038 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У КОСОВСКОЈ МИТРОВИЦИ |
10043 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ЛОЗНИЦИ |
10057 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У СРЕМСКОЈ МИТРОВИЦИ |
10069 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ОБРЕНОВЦУ |
10070 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У МЛАДЕНОВЦУ |
10072 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ЛАЗАРЕВЦУ |
10073 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У МИОНИЦИ |
10074 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У УБУ |
10075 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ВЛАДИЧИНОМ ХАНУ |
10076 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У АРАНЂЕЛОВЦУ |
10077 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У РАШКОЈ |
10078 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ТРСТЕНИКУ |
10079 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У БРУСУ |
10080 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ЛЕБАНУ |
10081 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У АЛЕКСИНЦУ |
10082 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У БЕЧЕЈУ |
10083 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ВРБАСУ |
10084 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У БАЧКОЈ ПАЛАНЦИ |
10085 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ДЕСПОТОВЦУ |
10086 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ВЕЛИКОМ ГРАДИШТУ |
10087 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ПЕТРОВЦУ НА МЛАВИ |
10088 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У КУРШУМЛИЈИ |
10089 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ВЕЛИКОЈ ПЛАНИ |
10090 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У РУМИ |
10091 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У СТАРОЈ ПАЗОВИ |
10092 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У СЕНТИ |
10093 | ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ГОРЊЕМ МИЛАНОВЦУ |
10095 | АПЕЛАЦИОНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У КРАГУЈЕВЦУ |
10096 | АПЕЛАЦИОНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У НИШУ |
10097 | АПЕЛАЦИОНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У НОВОМ САДУ |
Preuzimanje dokumentacije↵
Kompletna dokumentacija može se preuzeti na lokalni uređaj/kompjuter i konzumirati u off-line maniru na jedan od sledećih načina:
- Preuzimanje PDF kompletne dokumentacije
- Snimanje HTML strane koja sadrži kompletan sadržaj cele dokumentacije
- Preuzimanje video prezentacija moguće je upotrebom opcije Download ispod naziva videa